آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

تیز کردن چاقو بدون چاقو تیز کن با یک ترفند ساده در خانه

تیز کردن چاقو بدون چاقو تیز کنبا کند شدن چاقوهاتون اولین چیزی که برای تیز کردن چاقو به ذهنتون می رسد چی هست؟ اگر به فکر چاقو تیز کن می افتید یا حتی بیخال آن چاقو می شوید بهتر است قبل از آنها راه ساده ای که در ادامه برای تیز کردن چاقو خواهم گفت امتحان کنید.

ترفندی برای تیز کردن چاقو بدون چاقو تیز کن:

قبل از اینکه در مورد روش نجات چاقو کند شده صحبت کنم؛ پیشنهاد می کنم در مورد علت کند شدن چاقو و راه های جلوگیری از کند شدن چاقو بدانید. تا کمتر چاقوهاتون کند شود و بیشتر عمر کنند. بنابراین مطالعه پست علت کند شدن چاقو آشپزخانه و جلوگیری از کند شدن آن را از دست ندهید.

راهی که قرار است با آن آشنا شویم از سوهان هم راحت تر و در دسترس تر است.

به راحتی شما می‌توانید برای تیز کردن چاقو از کاسه یا بشقاب چینی استفاده کنید.

کاسه یا بشقاب‌های چینی بعد از یک مدت ته آنها حالت سابیدگی و زبری می‌گیرد. (مثل تصویر قرار داده شده در زیر)

تنها کافی است، چاقو را روی این سابیدگی بکشید. می‌بینید که چاقوی شما به راحتی تیز می‌شود.

برای کشیدن چاقو ابتدا ته چاقو را از قسمت تیغه آن را روی ته کاسه در قسمتی که زبری دارد، قرار دهید و به طرف سر چاقو محکم بکشید. دقیقاً مثل حالتی که چاقو را روی سوهان می‌کشند.

حتما بخوانید: تیز کردن چاقو با کاسه

۴.۱/۵ - (۲۳ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. باعرض ادب واحترام وسپاس فراوان ازشما بخاطر مطالب بسیارمفید،آموزنده،وارزشمندتون.علت اومدن بنده به سایت خوب شما روبگم،ما در روستازندگی میکنیم وامروز یه قیچی خیاطی بزرگ از خونه همسایه که فامیلمون هم هستن آوردن که هرجوری میتونی اینو تیزش کن.همه کارهای سبک وساده برقی همسایه ها وفامیل که براحتی میشه درستش کردبابنده هست وتاجاییکه میتونم باکمال میل وبلافاصله میرم انجام میدم که گرفتار هزینه وتعمیرکارنشن وسرسوزنی هم ازهیچکدومشون توقع ندارم.فقط بخاطررضای خدا وانسانیت وادای دین همسایگی وفامیلی.بجزیخچال وکولر بقیه وسایل برقی تعمیریا تعویض قطعه ای نیازباشه رو براحتی برای همه انجام میدم چون امروزه خدا نکنه کسی خدایی ناکرده گذرش به بیمارستان.تعمیرگاه.وبعضی ادارات بیفته خیلی گرفتارمیشه.عذرخواهی میکنم یه رمان شدوهنوزحرفم تموم نشده.خلاصه امروز با این قیچی اولین چیزی که به ذهنم رسیداین بود که گفتم یه سوالی از گوگل بپرسم بدنیست وایشون هم
    فرمودن این سایت رو وارد بشین که هفت روش عالی براتون وجود داره وبنده هم یکی از روشها رو انتخاب کردم و قیچی از قبل هم تیزتر شده.فقط جا داره بانهایت احترام از زحمات شما وهمه همکارانتون صمیمانه تشکر وقدردانی نمایم.
    باآرزوی موفقیت وتندرستی برای همه مردم خوب وطنمون ایران عزیزوسربلند.

    1. سلام ممنونم از پیام سرشار از انرژی شما دوست عزیز، خوشحالم که مطالب سایت براتون مفید بوده، خواهش می کنم داستانتون خیلی جالب بود خدا رو شکر که هنوز انسان های بزرگواری چون شما هستند. همیشه موفق و سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا