آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

ترفندی برای تراشیدن مداد آرایشی بدون شکستن سرش

تراشیدن مداد آرایشی با ترفند عالیاگر تا امروز برای تراشیدن مداد آرایشی خودتون مثل خط لب، چشم و ابرو با مشکل روبه رو بودید و خوب سر نمی شدند یا مدام سرشون خرد می شد. روش زیر بهتون کمک می کند. در اینجا روشی ساده را می خوانی که تا بدون شکستن، سر مداد چشم و مداد ابرو‌ی خود را راحت بتراشید.

تراشیدن مداد آرایشی با ترفند عالی:

مغز مدادهای آرایشی چون معمولاً نرم و چرب هستند به راحتی خرد می شوند و می شکنند. باید کاری کنیم که موقع تراشیدن آن ها مغز مداد مقاوم تر بشود و کم تر بشکند.

برای تراشیدن مدادهای آرایشی قبل از تراشیدن آن حداقل ۱ تا دو ساعت آن ها را داخل فریزر قرار دهید. تا مغز آن‌ها سرد شود، چربی داخل آن ببندد و از حالت نرمی بیرون بیاید و بتوانید راحت‌تر مداد را تراش کنید.

اینجوری هم مغز مداد شما موقع تراشیدن نمی‌شکند، و هم شکل مناسب‌تر و تیزتری می‌گیرد.(این ترفندها را هم از دست ندهید!)

توجه: بهتر است همیشه مدادهای خود را در یخچال نگهداری کنید تا هم تراشیدن آنها راحت تر باشد هم بیشتر عمر کنند و دیرتر خراب شوند. اگر دوست دارید در مورد تاریخ انتقضا و نگهداری لوزام آرایشی بدانید این پست را بخوانید.

۴.۳/۵ - (۱۲ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا