آموزشی و کاربردیمهارت زندگی

یک پیشنهاد عالی بجای استفاده از مداد ابرو برای پرکردن و کشیدن ابرو

کشیدن ابرو با سایه چشمابرو یک از زیبایی های صورت هر فرد به حساب می آید؛ بنابراین باید از ابروهای خود مراقبت کنیم و جلوی ریزش و از بین رفتن آن ها را بگیریم. یکی از راه هایی که خانم ها برای زیباتر شدن ابروهای خود بکار می‌گیرند؛ استفاده از مداد ابرو برای پرکردن و کشیدن ابرو خودشان است . اما این کار به شدت به ابرو آسیب می زند و ریزش موهای ابرو را افزایش می دهد.


َ

حتماً بخوانید: ترفند تراشیدن مداد چشم بدون شکستن سر آن


استفاده از مداد ابرو برای کشیدن ابرو به مرور زمان  باعث ریزش موهای ابرو شده و حتی ممکن است موهای ریخته شده هیچ وقت بیرون نیایند و ابرو ما هر روز کم پشت تر و خالی تر شود. اما چاره چیست ؟

می توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ابروی خود، بجای استفاده از مداد ابرو از سایه چشم استفاده کنید. تنها کافی است سایه چشم همرنگ ابروهای خود را تهیه کنید و با مداد سایه ابروهای خود را پر کنید.

کشیدن ابرو با سایه، دیگر آسیب های مداد ابرو را ندارد و خیلی کم تر باعث ریزش ابرو می شود.

کشیدن مداد ابرو - کشیدن ابرو با سایه

حتی می توانید اگر از مداد مشکی برای کشیدن ابرو خود استفاده می کنید؛ یک بادام یا فندق را بسوزانید و قلمو یا پد سایه را روی آن بکشید و ابروهای خود را پر کنید. اینکار علاوه بر اینکه ضرر ندارد؛ باعث شده ابرو های شما تقویت و حتی پرپشت هم بشود.

من هم قبلاً خیلی ابروهام می ریخت، چون از مداد ابرو استفاده می کردم اما چند ماهه به پیشنهاد آرایشگرم، از این روش استفاده می‌کنم و به نظرم عالیه! اینم از یه تجربه دیگه من،

لطفاً اگر تجربه یا فوت و فنی در استفاده از مواد آرایشی و وسایل آرایشی دارای همین الان در قسمت نظرات برای ماهم بنویس.

ویدیو کشیدن ابرو با سایه :

توجه: در این ویدیو از قلمو سایه استفاده شده، اما اگر پد سایه (از نوع ابری) نیز دارید با آن هم مشکلی ندارد. می توانید از آن هم استفاده کنید.

 مطالعه این مطالب را هم از دست نده:
۳.۵/۵ - (۱۰۳ امتیاز)
کپی‌کردن مطالب چاره‌دان به هرشیوه و هرعنوان جایز نیست. لطفاً به خواسته چاره‌دان احترام بگذارید

سعیده اسلامیان

طراح و نویسنده سایت چاره دان؛ عاشق برنامه‌نویسی، نوشتن و آشپزی هستم و هر سه به من آرامش می‌دهند. امیدوارم و سعی می‌کنم که چاره‌دان را دوست داشته باشید و آن را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام.با تشکر از راهنماییهای خوبتون.برای عزیزانی که به دنبال پرپشت شدن ابروهای خود هستند روغن کرچک(مخصوص مو و ابرو)رو پیشنهاد میکنم.هرشب قبل خواب مقداری از روغن کرچک را با گوش پاک کن به ابروها مالیده و صبح پاک کنید.(اضافه کردن دارچین به روغن کرچک هم جواب میده)??

    1. سلام
      منم از پیشنهاد خوب شما برای پرپشتی ابرو ممنونم. منم قبلا شنیده بودم که روغن کرچک خیلی موثره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا